woensdag 21 oktober 2015

Slaap zacht poppemie.

Wederom was er een metenkindje jarig.  Wederom had ik een goede reden om een cadeautje te maken., woop woop.  Dit maal was het de beurt aan Leonne, die je hier al eens kon bewonderen.  Een tijd geleden maakte ik al eens een 'tante Hilde' pop voor haar.  Nu had dat 'arme' popje toch wel nog geen eigen bedje zeker?! Hemeltje lief, hoog tijd om daar verandering in te brengen.


Ik kreeg van mijn schoonmoeder ideaal upcyclemateriaal.  Een oud poppenbedje, stukje mousse en een dekbed.  Het dekbed werd verknipt tot een deken en kussentje en kreeg beddengoed van de mooie Bambiblauwe zonnebloemen die je hier al eens zag.  Het 'matrasje' kreeg een geel overtrekje.  En het bedje zelf werd afgeschuurd en in muntgroen geschilderd.  Moest ik een popje zijn, ik zou zalig slapen in dat bedje! Gelukkige verjaardag Leonneke zonneke.





 Materiaal: lieve schoonmoeder
stof beddengoed: Bambiblauw





13 opmerkingen:

  1. Leuke labels, trouwens!
    Slapen in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik hou van je creatieve ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Met zo'n zonnige stof zal de pop geen last hebben van een ochtendhumeur!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig! Ik wil ook wel in zo'n bed slapen;) (iets groter dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt leuk gedaan zeg!Dat poppetje gaat er zalig in kunnen slapen en dromen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat die kindjes de meter altijd graag zien langskomen. Wat een prachtige cadeautjes maak jij toch.

    BeantwoordenVerwijderen