woensdag 9 september 2015

Een rokje voor Leonneke.

Patroontjestesterij was het, het rokje (of beter gezegd de rokjes) voor Leonneke, m'n zonneke.  Ik kreeg de kans om het nieuwe patroontje van Pienkel te testen, de DYYNI skirt aka een zwierig rokje met verschillende opties.  Het basisrokje bestaat uit zes delen en je kan kiezen voor 1 of 2 laagjes, een elastiek in de heupboord, een 'boordstof'boord, met of zonder zakjes en met of zonder vrolijk accentje vooraan.  Een hele hoop verschillende opties zoals je merkt!

Ik koos voor de meest basic versie, een simpel zwierig rokje met een boordstofboordje en een biasje aan de onderkant.  Het is zo'n simpel patroontje dat ik direct twee rokjes maakte voor Leonne.  Haar mama stuurde me een hoop mooie foto's door van het kleine modeltje in spe.  Ze is toch koddig, dat metekindje van me?









Patroon: DYYNI skirt - Pienkel
Stof: uit mijn stoffenkast

Het DYYNI-patroontje is vanaf nu te verkrijgen in de Etsy-shop van Pienkel met korting dus als je het wilt aanschaffen, het is de moment!  Gebruik de code DYYNILAUNCH25 en krijg je 25% korting (geldig tot en met 16 september).

6 opmerkingen:

  1. Wat een droppie, heerlijk "knie" kousen, de rokjes staan haar super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje inderdaad! En die rokjes staan haar geweldig. Leuk gestyled ook door de mama :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je hulp en de leuke blogpost! De moeder heeft meteen ook wel leuke foto's gemaakt zeg, en wat een moppie, die koppies die ze trekt... Super! (o ja, en de rokjes zijn natuurlijk top, maar dat had ik je al laten weten ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe koddig... die kleine beentjes zien verschijnen vanonder die zwierrok... prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap setje! En zo'n schattig metekindje, echt om op te eten :-)

    BeantwoordenVerwijderen