donderdag 11 augustus 2016

Een laptopvelletje.

Mijn nieuwe laptop verdiende eens een vestje om mee te gaan op pad.  Tot nu toe draaide ik hem meestal in een trui of zo om mee te nemen.  Dit is a. niet echt mooi en b.  een beetje vervelend als je koud hebt want je trui kan je dan niet aandoen.

Een sleeve, iets dun, mooi en makkelijk, iets waar ik hup mn laptop in kan schuiven en mee kan nemen, dat is wat ik wou.  Over de materiaalkeuze bleef ik wat twijfelen.  Ik kon kiezen voor een zachte, stevig, beschermende, waterafstotende of dikke stof.  Hupla, de knoop werd doorgehakt en ik koos voor een soort lederachtige papieren stof van Feeerieke of eerder lederachtig stoffen papier...


Het bijzondere faux leather papier verandert van look na een badje, klinkt gek maar het werkt echt.  Ik sneed er wat figuurtjes uit met de cameo, stikte de zijkanten dicht en gaf mn sleeve een badje.  Voila, vanaf nu kan ik in stijl mn laptop meezeulen, woop woop!












faux leather paper: Feeërieke 


14 opmerkingen:

  1. Oh zo'n goed idee! Ik wilde dat faux leather ook wel proberen, maar had geen laptop om een zakje voor te maken, hihihi. Prachtig gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super leuk uit! Ik dacht eerst dat je hem uit papier had gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Straf zeg, dat je dat allemaal kan met die cameo. Het resultaat mag gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo origineel! En die cameo, zal ik ook maar eens op mijn wanted list zetten, want o wat kan je daar schoon dinges mee maken! Maar een overlock staat als eerste op dit lijstje..om miss wobie shirts nóg sneller te kunnen maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde het gebruiken op kleding, labels of zo rond de gaatjes van de touwtjes in een broekje. Gewoon droog erop stikken dan? Of eerst een badje geven en dan stikken... Wat denk je?

    BeantwoordenVerwijderen