zondag 26 april 2015

Hallo baby Fien!

Baby's schieten als kolen uit de grond rond me.  Dit keer was het de beurt aan een koppel die al jaren wacht op een klein wondertje en nu eindelijk beloond werd met een dochtertje, Fien.  Drie werf hoera!

Dit keer geen dekentje, na deze en deze en deze werd het eens tijd voor een ander geschenkje.  Ik ging voor een Daltonbroekje, een gepersonaliseerd T-shirtje en konijnenoortjes.  Een vrolijk blauw - rood katoentje werd gecombineerd met lichtblauwe boordstof, de oortjes met blauwe zachte velours en het T-shirt werd gepimpt met blauwe flockfolie.





Foto's trekken in de tuin tussen de door manlief gehate paardenbloemen heeft wel één ontzettend groot nadeel: gele vlekken!  Ik zag direct afdrukken van de bloemen op het T-shirtje en het broekje. Vanaf nu ben ik ook geen fan meer van wat kleur in het gras... Geef me maar gewoon een saaie groene gazon zonder vlekmakende pissebloemen, voila!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje!
    Zijn die bloemen zulke vlekkenmakers? Ik zal ook moeten opletten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!! Kan ik ergens een werkbeschrijving vinden van die konijnenoortjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, je vindt een linkje naar de tutorial in het blogberichtje dat ik al eens eerder schreef! Die oortjes zijn supermakkelijk om te maken en superleuk om te geven :)

      http://misswobie.blogspot.be/2015/04/een-lief-babycadeautje.html?m=1

      Verwijderen
  3. Moh gowwww.. Zo schoon!!!

    Liefs
    Unique Marieke
    www.uniquemarieke.blogspot.be
    PS: ik volg je via Bloglovin' zou leuk zijn mocht je mij terug volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen