woensdag 5 april 2017

Fusefun!

Oke, soms zijn er van die leuke hebbedingetjes die je gewoon echt wilt hebben.  Jammer genoeg heb ik een ellenlange lijst met zo'n dingen... zeker nu Rieke in haar webshop niet alleen meer cameodingen verkoopt maar een hele hoop, euhm, een hele hoop van die hebbedingen.  Het nadeel van zo'n hoop nieuwe dingen is dat je des te meer beseft dat er te weinig uren in een dag zitten!

Soit, ik deed eens zot en kocht een Fuse.  Dat is eigenlijk gewoon een minimachinetje waarmee je plastiek mapjes kan sluiten en aan elkaar kan hangen.  Simpel en plezierig eigenlijk.  Ik kocht gladde plastiek mapjes in de Action en mini waterfall photo sleeves bij Feeërieke.  Ik bladerde nog eens in mijn oude Flows op zoek naar leuke prentjes en spreuken.  (Hoera voor het sparen van zo goed als alles maar boehoe voor het plaatsgebrek en het 'extreme hoardinggevoel'.)

Hup, een paar leuke prentjes, wat glitters en een foto van mijn bollies in verschillende mapjes, alles toe 'fusen' en voila, klaar om elke keer als ik in mijn agenda kijk een lach op mn snoet te toveren! Zo gaan er nog snel klaar plastiekjes gemaakt worden in de heel nabije toekomst.








5 opmerkingen: