zondag 11 oktober 2015

Allemaal wolfjes om me heen.

Ik zocht onlangs een bepaald stofje en kwam via facebook terecht bij een winkeltje in Merelbeke, de Stoffenknop.  Chantal was zo vriendelijk om het stofje op te sturen en me extra te verblijden met deze twee pareltjes!  Echt, twee van de mooiste tricotjes dat ik de laatste tijd zag zaten in mijn brievenbus, een met wolvenkopjes en een met wolven en boompjes.

Ik maakte voor Otto-Jan een Charlie met lange mouwtjes.  Ik combineerde de wolven met lichtblauwe en zwarte tricot.  Voor Billietje maakte ik een T-shirtje met zwarte raglanmouwtjes.  Hupla, ik blij, de kindjes blij en ideaal weer om foto's te trekken. Wat wil een mens nog meer!  Matching broertjes, koddig toch... Ik heb nog stof genoeg om nog een matching truitje te maken voor de grote broer, dus er volgt nog een wolfjestruitje voor Wolf.








Wolfjesstof: de Stofenknop
Otto-Jan: Charlie - Zonen09


12 opmerkingen:

  1. oh, zo schattig. twee mooie kindjes!
    Prachtige t-shirts. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig gewoon! Wat een knappe binken! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! En inderdaad prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn inderdaad geweldig! I love matching outfits.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn om op te eten die 2 schattige pateekes :) ! By the way: ook de truitjes zijn bijzonder geslaagd! Lieve groet, V!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig die 2 marchanderen broertjes! Ik hou daar ook van. Heb hier zelfs een matchende sweater en jumpsuit liggen. Binnenkort op m'n blog, hopelijk mét modellen!

    BeantwoordenVerwijderen