vrijdag 9 januari 2015

Wat een leuk hoesje!

Soms zie van die leuke gepersonaliseerde GSM-hoesjes passeren met een foto van flink poserende kinderen, een foto van een onvergetelijk moment of met een waanzinnig toffe print! Leuk, maar wel een beetje kostelijk als je van verandering houdt.  Een zoektocht op het internet leert me dat je met de juiste kortingscode op het juiste moment je slag kan slaan voor 15€.  Misschien vind jij ze goedkoper, kan, want mijn zoektocht was maar van korte duur. Al snel dacht ik: kom, we maken zo iets wel zelf!

Om direct de daad bij het woord te voeren ging ik op zoek naar een doorzichtig GSM-hoesje.  We hebben in Brugge een winkeltje propvol GSM-hoesjes van alle slag in het Zilverpand.  Na wat snuisteren tussen alle verschillende modelletjes en kleurtjes vond ik wat ik zocht, eentje met een doorzichtige achterkant, yes!

Het personaliseren is kinderspel.  Teken het hoesje af op je foto of papier, snij het uit en steek het in je hoesje, et voila, klaar! Indien je deze stappen ook doorlopen hebt ben je dus vanaf nu ook bezitter van een leuk gepersonaliseerd hoesje!



Ik gebruikte een uitnodiging van de trouw en enkele origamiblaadjes.  Die origamiblaadjes had ik eigenlijk eens gekocht om een kraanvogel te maken toen ik het aangrijpend verhaal over Lulu, een kindje met een agressieve hersentumor, las op haar blog.  De kraanvogel is jammer genoeg hier blijven liggen en is nooit op z'n bestemming geraakt.  Een oude Japanse legende zegt dat als je 1000 kraanvogels vouwt, je wens tot gezondheid uitkomt.  En geef toe, moest een van je kindjes doodziek worden zou je ook alles proberen, toch? Hoop kan wonderen doen voor iemands doorzettingsvermogen.



1 opmerking: